Reklamační řád

Reklamační řád
Reklamace, vrácení zboží, výměna zboží, řešení sporů, adresa a pomoc.

Reklamace

  • Jak správně zboží reklamovat:
    • Poškozené zboží (včetně obalu) prosím nevyhazujte. Bez konzultace s námi žádné zboží nevracejte.
    • Nejprve kompletně online vyplňte reklamační formulář (vyberte možnost REKLAMACE) nebo osobně na prodejně. 
    • Při vyplňování reklamačního formuláře budete požádáni o nahrání fotografií poškozené věci. Ne vždy je nutné reklamované zboží nám zasílat zpět, často postačí pouze fotografie reklamovaného zboží.
    • Počkejte na další zpracování vaší stížnosti. Po posouzení Vaší žádosti reklamačním oddělením Vás budeme nejpozději do 3 pracovních dnů kontaktovat. Reklamace bude vyřízena neprodleně, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

Vrácení zboží

  • Zpracování vrácení:
    • Každý zákazník má právo odstoupit od této smlouvy do 14 dnů bez udání důvodů. Použijte prosím náš formulář (vyberte možnost VRÁTIT POLOŽKU).
    • Na vaši e-mailovou adresu vám budou zaslány informace potřebné k vrácení zboží.
    • Peníze budou připsány na váš účet do 14 dnů od obdržení zboží.
    • Nenabízíme službu vrácení zboží zdarma. Přímé náklady na vrácení zboží nese spotřebitel. Naše zpětná adresa je v České republice.
    • Odstoupení od smlouvy bude akceptováno pouze v případě vrácení nepoškozeného a nepoužitého zboží. V případně poškození zboží při dopravě zpět je povinen odesílatel vyřídit případnou reklamaci u svého dopravce. 
    • Zásilka musí být dodána na naši adresu, nikoliv do odběrného místa.

Výměna zboží

  • DUFA nenabízí výměnu za položky zakoupené online. Pokud nejste spokojeni se zbožím, které jste si objednali, domluvte se na vrácení vyplněním formulář na vrácení a zadáním nové objednávky.

Co je třeba zvážit při vrácení zboží

  • Na vyplnění online formuláře pro vrácení máte 14 dní od data doručení.
  • Zboží nesmí jevit známky opotřebení nebo poškození.
  • Zboží musí být pečlivě zabaleno, nejlépe ve stejném obalu, ve kterém bylo dodáno, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě.
  • Zboží prosím neposílejte poštou, takové zásilky nemůžeme převzít.
  • Doporučujeme zboží odeslat ověřenou přepravní společností PPL, DPD nebo DHL Freight. Minimalizujete tím reklamace v případě poškození zboží při přepravě.

Naše zpáteční adresa

Zpáteční adresa bude zaslána na vaši e-mailovou adresu po vyplnění výše uvedených formulářů.

Online řešení sporů

Evropská komise poskytuje platformu pro online řešení sporů (OS), kterou naleznete zde: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Nejsme povinni ani ochotni účastnit se řízení o řešení sporů před spotřebitelským rozhodčím výborem.

DUFA kamna s. r. o. sídlo Tatenice 16

Prodejna malý zásilky: Sládkova 165
Sklad nákladní rampa: Pivovarská 164
563 01 Lanškroun
DIČ: CZ02123924
Česká republika

Potřebujete pomoct? 

Neváhejte nás kontaktovat na emailu obchod@dufakamna.cz nebo telefonicky na +420 777916054 nebo +420 465 320 154 v pracovní době viz kontakty.

Odeslat článek známému   Vytisknout